dilluns, 22 de desembre del 2008

Quant era petita ja vaig comensar...

La Laia li direm aixi.Porto amb ella desde p3 i a p3 no ens feiem cas i a partir de p5 ella anava amb dos nenas la Celia,li direm aixi i la Aritna.La Ariatna era com la(cabezilla del grup) i ami amb queia fatal.Perqué ella manava mooooooooooooooooooooooltisim i les altres eran com dos mosquitas muertas,eran com gosets.Peró jo no culpo a la Ariatna perqué ella es aixi i té aquest caracter.Peró jo sempre amb discutia amb ellas.Peró ami amb queian ve la Laia i la Celia,peró com que jugavan amb la Ariatna...
al final amb vaig fer amiga d'una nena que puc dir el seu nom i al seu nom es Mariona igual que jo.I eram moooolt amigues i ens ho explicavem tot tot hi tot,fins que ella li va dir tots els meus secrets a la Aritna laCelia i la Laia i jo amb vaig discutir amb totes.
Aixo va passara 2n i jo jugava amb als nens m'ho passava mes ve amb ells,mentres la Ariatna la Celia i la Laia no li queian ve a la Mariona i es van discutir i la Mariona sén va anar del grup i jo vaig jugar amb la Laia i la Celia i al final la Ariatna va anar en un altre grup i jo amb la Laia i la Celia i aixi amb vaig cadar fins a 3r peró aixo ja es un altre lio hi os ho explicare el següent paragraf.Vueno ja os e explicat un lio que jo vaig sufrir moltissim i aixo n umes es un resum. Segur que ja os eu mfet una idea de com són la Laia i la Aritna peró en tinc mes de "amigues".

2 comentaris:

  1. mariona, em sembla que de lios d'amigues mandonas i que expliquen secrets, n'em tingut totes. a mi em passava de petita (i soc mes gran que el teu papi!!!) i ara veig que a la meva filla també li passa.... no li donis gaire importancia, juga amb qui et vingui més de gust, i procura ser amiga de tothom ! aixi sempre queda alguna amiga !!!! petonetsssss

    ResponElimina