dijous, 1 de gener del 2009

Canvi de classe


hola,continuare per on ho vaig deixar.
I tot va continua aixi fins que a 3r ens van canviar de classe,i ami amb va senta de "maravilla" pérque aquella classe no laguantava més la mestra que amb va tocar,jo amb pensava que era la pitjor mestre que amb podia aver tocat era vella i tenia fama de sert molt seria i que renyava molt.
P eró despres ami amb va ajudar molt amb moltes coses una i la més imprtant crec que va ser que,al meu jerma te problemas a l'hora de fer amics o de fer els deurees i molta jent s'enrriu dell aquelles persones no són persones.
Aleshores molta jent amb deia al teu jerma esta com una cabra no?,ho deien pérque a part de lo que hos he explicat tambe,pensa molt amb els videojocs i sempre esta pensant amb aixo i els nens o nenas sextranyaven i deien:
El teu jerma esta com una cabra no?
-o si no amb deien
-el teu jerma te algun problema al cap?
-I ami aixo amb dolia molt i jo amb posava isterica pegava i amb renyaven ami.
-fins que la meva profasora de 3r amb va dir que els hi havia de contestar aixo:
-potser al meu jerma esta com una cabra pero es molt bona persona cosa que sembla que tu no ets i jo prefereixo que el meu germa estigui com una cabra peró que sigui bona persona que no el reves i apart al meu germa no li veig cara de cabra saps? tindrias que anar al locolista.

3 comentaris:

  1. qUE BO! eL locolista jajaja molt maco el text Mari, els nens són uns cabrons amb els diferents..

    ResponElimina
  2. jajajaja gracias "red-perill" amb vritat se com et dius hahahaha i tens rao amb lo de que els nens son uns pip amb als que són diferents que ells

    ResponElimina
  3. mariona, m'ha agradat molt lo que has escrit, i la teva profesora te tota la raó del món! i el red perill també.
    una abraçada, i una també pel teu germà

    ResponElimina