diumenge, 18 de gener del 2009

L'encesta!

Hola,compañs.
Avui os dire al que va passar en veritat i la resposta correcta de l'encesta.
I finalment la resposte es trrrrrrrrrpampamtrampam pom!!!!
Cap d'aquestas!!!!!!!!!!
jajajajajajajaja.
Dons si,amb va tocar amb un nen que es diu tambe Marc i un nen que no es que amb caigui molt be que es diu Gerard,amb la Berta la K atia que es una mica resetradeta en veritat i la Marissol que vueno ella POPF!
I amb va tocar una classe que fa gracia,tots som tan diferents...
I primer am vaig sentar al costat d'una nenaque es deia Julia no am vaig sentar al costat de la Berta perque jo vaig arribar tard i la Marissol es va sentar al seu costat grrrrrrrrrr...
I veno amb queia mes o menys be...
Despres amb van canviar perque van dir qui es vol canviar pel Marc i jo no savia lo que deia la senyoreta pero com que tothom eixecava la má...io tambe.
I van canviar a la Juia i jo m'esentava al costat del Marc peró uns dies despres amb van dir que si amb podia canviar per una nena per estar al costat d'un nen que es diu Albert i jo vaig dir:
- Veno no se...
-Pero a la que amb vaig adonar ja mavian canviat...
Aquell nen no el coneixia de res.I lo primer que amb va dir va ser:
-Tu no seras d'aquellas nenas que fan una ratla al mig de la taula per fer al seu aspai oi?
-Io amb vaig sorpendre amb ves de dirme HOLA com una persona normal amb va dir aixo.I jo li vaig respondre li vaig dir :
-NO...
-I ell va respondre:
-UFF...
-Quin nen mes estrany vaig penssar jo...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada